Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą

Pasaulio gyventojų tankumas

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1871

1.2. Pavadinimas

  • Pasaulio gyventojų tankumas

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Kurdami pasaulio gyventojų tankumo žemėlapį analizuosite gyventojų teritorinį pasiskirstymą, nurodysite įvairių šalių gyventojų tankumą, nustatysite, kurie regionai yra tankiausiai apgyvendinti, o kurie rečiausiai, aiškinsitės tokio gyventojų pasiskirstymo priežastis ir dėsningumus.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • gyventojų tankumas

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 3260

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3260?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • experiment

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1828
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1828?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Pasaulio politiniame žemėlapyje kiekviename žemyne parodysite po 2–3 valstybes, kurios didžiausios pagal užimamą plotą ir gyventojų skaičių, užrašysite jų pavadinimus. Nurodysite valstybę, kurios pavadinimas sutampa su žemyno pavadinimu.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3222
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3222?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Nagrinėdami demonstraciją išsiaiškinsite pagrindinius demografinius rodiklius: gimstamumą, mirtingumą ir natūralųjį prieaugį. Analizuodami schemas, diagramas ir demografines piramides aiškinsitės gyventojų teritorinio pasiskirstymo ypatumus, gyventojų skaičiaus kaitos, gimstamumo ir mirtingumo priežastis.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 91
          9.2.2.2. Įrašas: 2.8. Analizuojant statistikos duomenis ir žemėlapius, apibūdinti gyventojų skaičiaus kitimą, įvairovę ir teritorinį pasiskirstymą.

          9.2.2.1. Id: 92
          9.2.2.2. Įrašas: 2.8.1. Nurodyti pasaulio gyventojų skaičių, jo kitimo priežastis. Nurodyti pagrindines priežastis, turinčias įtakos nevienodam gyventojų pasiskirstymui Žemėje.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 312
          9.2.2.2. Įrašas: Pasakysiu pasaulio gyventojų skaičių ir apibūdinsiu jų teritorinį pasiskirstymą.

          9.2.2.1. Id: 313
          9.2.2.2. Įrašas: Tyrinėsiu, kaip gyventojų skaičių ir teritorinį jų pasiskirstymą veikia įvairūs ekonominiai ir socialiniai veiksniai.

          9.2.2.1. Id: 314
          9.2.2.2. Įrašas: Žemėlapyje pažymėsiu tankiausiai ir rečiausiai gyvenamus regionus.