Lietuvių kalba
5-6 klasėms
Lietuvių kalba
7-8 klasėms
Literatūros kūrinai
5-8 klasėms
Gamtos mokslai
5-6 klasėms
Gamtos mokslai
7-8 klasėms
Geografija
6-8 klasėms
Sauga ir sveikata
5-8 klasėms
Paieška
Ieškoti
Išplėstinė paieška
Prisijungti
Užsiregistruoti
|
Priminti slaptažodį
Mano
Testai
Išrinktieji
(0)
Vaizdai
(0)
Įsivertinimas
Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą
Demonstracijos
Kūrybinė laboratorija
Testai
Žinynas
Užduočių lapai
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje
Geografinės informacijos skaitymas
Regionų pažinimo raiška
Aplinkos pažinimas ir tyrimai
Visos temos
Mokytojo biblioteka
Rodyti matricą
Paslėpti matricą
Titulinis
> Išplėstinė paieška
Išplėstinė paieška
Įrašykite paieškos žodžius.
Ieškoma pagal žodžius, kurių kiekvieną sudaro trys ar daugiau simbolių.
Siaurinti paiešką
Pasirinkite, pagal kokius kriterijus norite ieškoti svetainėje pateikiamos mokymosi medžiagos.
Tipai:
Demonstracijos
Kūrybinė laboratorija
Žinynas
Užduočių lapai
Testai
Klasė
[Pasirinkite]
6
7-8
Veiklos sritis
[Pasirinkite]
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje
Geografinės informacijos skaitymas
Regionų pažinimo raiška
Aplinkos pažinimas ir tyrimai
Tema
[Pasirinkite]
Orientavimasis aplinkoje
Ledynai
Planas ir žemėlapis
Litosferos plokštės ir jų judėjimas
Geografinis tinklas
Išoriniai veiksniai, keičiantys Žemės paviršių
Kas lemia klimatą ir orus
Orų stebėjimas
Klimato juostos ir klimato tipai
Vėjai
Vandenynų judėjimas
Sausumos vandenys
Geografinių zonų kaita
Natūralus ir žmogaus pakeistas kraštovaizdis
Gyventojų skaičius ir teritorinis pasiskirstymas
Miestas ir kaimas
Tautos ir religijos
Žmogaus ūkinė veikla
Pietų Amerika
Pasaulio valstybės
Socialiniai ir ekonominiai rodikliai
Afrika
Šiaurės Amerika
Pasaulio prekyba
Australija ir Okeanija
Azija
Europa
Europos Sąjunga
Mūsų Lietuva
Ugnikalniai ir žemės drebėjimai
vanduo
Žemės drebėjimai
Ugnikalniai
Fandžio įlanka
Azimutas
Fotosizite
Ugnikalniai
Ugnikalniai
ugn
Miestas ir kaimas
Kalnų ledynai ir jų darbas
Mūsų Lietuva
Dirvožemis ir jo savybės
Europos gamta. Klimatas.
upės
Topografinis žemėlapis
Lietuvos upės ir ežerai
teritorija
demografija
reiškinys
didėjimas
Europa
ugnikalniai
žemės drebėjimas
afrika
Baltijos šalys
ledynai
Tautos ir religijos
Pasaulio žemėlapis
Nerami Žemė
klimato juostos
klimatas
Afrika
orai ir klimatas
Kas yra Žemės drebėjimas ir kas jį sukelia?
Litosfera
Geografinių zonų kaita
Geografinių zonų kaita
planas ir žemėlapis
Gebėjimai, žinios ir supratimas
[Pasirinkite]
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje
1.1. Mokytojui padedant, gebėti orientuotis vietovėje; mokėti naudotis vietovės planu ir prietaisais.
1.1. Remiantis aplinkos požymiais, orientuotis vietovėje. Naudojantis kompasu, nustatyti pasaulio kryptis (horizonto kryptis).
1.2. Elementariai orientuotis žemėlapyje ir gaublyje. Žemėlapyje kaip lokalios vietovės pavyzdį parodyti savo gyvenamąją vietovę, o globalios – žemynus ir vandenynus.
1.2. Nustatyti geografines koordinates ir geografinę objektų padėtį. Skaičiuoti atstumus ir laiko skirtumus pagal laiko juostas.
Geografinės informacijos skaitymas
2.1. Naudotis mokykliniais atlasais.
2.1. Savarankiškai skaityti bendruosius ir teminius žemėlapius. Įvertinti objektų atstumus žemėlapyje ir tikrovėje.
2.10. Nagrinėjant paveikslus ir schemas, apibūdinti gamtos išteklių naudojimo galimybes.
2.10. Naudojant įvairių šaltinių geografinę informaciją, apibūdinti valstybę.
2.11. Analizuojant ir lyginant kuo įvairesnius šaltinius, nustatyti, kaip žmonių ūkinė veikla priklauso nuo istorinių sąlygų ir gamtos išteklių.
2.11. Nagrinėjant paveikslus ir schemas, vertinti, kaip žmogus, kurdamas savo gerovę, veikia gamtą, ir pasakyti savo nuomonę.
2.12. Mokytojui padedant, rasti reikiamus geografijos informacijos šaltinius, iš jų atrinkti tinkamą informaciją.
2.2. Analizuoti istorijos šaltinių ištraukas ir žemėlapius, pasakyti savo nuomonę apie pasaulio geografinį pažinimą, žymiausių keliautojų atradimų reikšmę geografijos mokslui.
2.2. Naudojantis įvairiais informacijos šaltiniais ir žemėlapiais, pasakyti, kokia yra geografinių tyrimų reikšmė.
2.3. Analizuojant tektoninius žemėlapius ir paveikslus, nustatyti geologinės Žemės raidos ir dabartinio Žemės paviršiaus ryšį. Naudojantis šaltiniais, analizuoti dabartinio Žemės paviršiaus kitimą dėl vidinių ir išorinių veiksnių.
2.3. Naudojantis schemomis ir paveikslais, apibūdinti, kaip Žemę veikia vidinės ir išorinės jėgos, nustatyti jų įtaką gamtai ir žmogaus gyvenimui.
2.4. Analizuojant ir lyginant klimato žemėlapius ir klimatogramas, vertinti klimatą formuojančius veiksnius, jų įtaką skirtingų klimato juostų susidarymui.
2.4. Skirti žemėlapiuose Pasaulio vandenyno vandenis nuo sausumos vandenų. Naudojantis paveikslais ir schemomis, nagrinėti vandens apytakos ratą, nurodyti jį veikiančius veiksnius.
2.5. Analizuojant ir lyginant žemėlapius bei paveikslus, apibūdinti Pasaulio vandenyno vandens savybes, paaiškinti Pasaulio vandenyne vykstančius dinaminius procesus. Analizuoti sausumos vandenų svarbą gamtai ir žmogui.
2.5. Naudojantis schemomis ir klimato žemėlapiais, mokėti apibūdinti paros, mėnesio ir metų orus. Skaityti meteorologijoje naudojamų prietaisų rodmenis.
2.6. Analizuojant ir lyginant žemėlapius ir paveikslus, nurodyti geografinių zonų panašumus ir 2–3 skirtumus.
2.6. Naudojantis statistikos duomenimis ir diagramomis, nurodyti, kaip keičiasi pasaulio gyventojų skaičius.
2.7. Analizuojant paveikslus, nuotraukas ir dokumentus, skirti natūralius ir žmogaus paveiktus kraštovaizdžius.
2.7. Nagrinėjant schemas, nusakyti mokyklos ir šalies valdymo struktūras.
2.8. Analizuojant statistikos duomenis ir žemėlapius, apibūdinti gyventojų skaičiaus kitimą, įvairovę ir teritorinį pasiskirstymą.
2.8. Naudojantis statistikos duomenimis ir diagramomis, nurodyti tautinę Lietuvos gyventojų sudėtį. Nagrinėjant paveikslus ir aprašymus, lyginti savo tautos ir kitų tautų tradicijas.
2.9. Lyginant paveikslus, diagramas ir žemėlapius, paaiškinti urbanizacijos procesus, nusakyti jų įtaką aplinkai.
2.9. Nagrinėjant paveikslus, lyginti kaimą ir miestą.
Regionų pažinimo raiška
3.1. Bendrais bruožais apibūdinti žemynus kaip stambiausius regionus, nurodyti 2–3 jų ypatumus. Naudotis mokytojo pasiūlytais geografijos pažinimo būdais.
3.1. Pasakyti kriterijus (gamtinius ir socialinius), pagal kuriuos skiriami regionai. Jais vadovaujantis, suskirstyti pasaulį.
3.2. Naudojantis geografinės informacijos šaltiniais, apibūdinti regionų gamtinės ir socialinės aplinkos sudedamąsias dalis ir mokytis rasti jų ryšius.
3.3. Palyginti Europos regionus, nustatyti jų skirtumus, paaiškinti priežastis, daryti išvadas.
Aplinkos pažinimas ir tyrimai
4.1. Pagal pavyzdį susiplanuoti ir atlikti tyrimus. Tinkamai užrašyti atlikto tyrimo rezultatus, jausti atsakomybę už atliktą darbą. Tobulinti įgūdžius dirbant individualiai, grupėje; klasėje ir artimiausioje aplinkoje.
4.1. Pažinti ir apibūdinti savo aplinkos gamtos ir socialinius objektus.
4.2. Sudaryti nesudėtingą vietovės planą ir, juo naudojantis, orientuotis aplinkoje. Mokėti pavaizduoti pagrindines Žemės paviršiaus formas.
4.3. Dirbant individualiai, grupėje, klasėje ir artimiausioje savo aplinkoje, atlikti nesudėtingą tyrimą, pateikti jo rezultatus. Apmąstyti tyrimo sėkmes ir nesėkmes.
Ieškoti
Išplėstinė paieška (275)
Rodyti:
Visi rezultatai (275)
|
Demonstracijos (34)
|
Kūrybinė laboratorija (66)
|
Žinynas (122)
|
Užduočių lapai (30)
|
Testai (23)
Orientavimasis aplinkoje
(nr.: TG1)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 6000
Paskirtis
savitikra
+ 29
- 36
Ledynai
(nr.: TG28)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 1368
Paskirtis
savitikra
+ 5
- 17
Planas ir žemėlapis
(nr.: TG55)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 4735
Paskirtis
savitikra
+ 13
- 50
Litosferos plokštės ir jų judėjimas
(nr.: TG82)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 4636
Paskirtis
savitikra
+ 16
- 45
Geografinis tinklas
(nr.: TG110)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 4448
Paskirtis
savitikra
+ 26
- 32
Klimato juostos ir klimato tipai
(nr.: TG217)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 3238
Paskirtis
savitikra
+ 13
- 93
Vėjai
(nr.: TG244)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 2159
Paskirtis
savitikra
+ 5
- 62
Vandenynų judėjimas
(nr.: TG271)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 2053
Paskirtis
savitikra
+ 9
- 17
Sausumos vandenys
(nr.: TG297)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 2626
Paskirtis
savitikra
+ 15
- 21
Geografinių zonų kaita
(nr.: TG328)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 4091
Paskirtis
savitikra
+ 13
- 40
Žmogaus ūkinė veikla
(nr.: TG465)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 1482
Paskirtis
savitikra
+ 4
- 11
Pietų Amerika
(nr.: TG493)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 893
Paskirtis
savitikra
+ 3
- 12
Pasaulio valstybės
(nr.: TG521)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 1211
Paskirtis
savitikra
+ 8
- 13
Socialiniai ir ekonominiai rodikliai
(nr.: TG548)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 1052
Paskirtis
savitikra
+ 15
- 19
Afrika
(nr.: TG575)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 2750
Paskirtis
savitikra
+ 18
- 66
Šiaurės Amerika
(nr.: TG602)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 986
Paskirtis
savitikra
+ 8
- 22
Pasaulio prekyba
(nr.: TG630)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 1243
Paskirtis
savitikra
+ 9
- 36
Australija ir Okeanija
(nr.: TG657)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 2758
Paskirtis
savitikra
+ 23
- 29
Azija
(nr.: TG685)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 5286
Paskirtis
savitikra
+ 21
- 39
Europa
(nr.: TG712)
Atsisiųsti
Išimti iš Mano išrinktųjų
Peržiūrėta: 4291
Paskirtis
savitikra
+ 30
- 46
1
2
Kitas