Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Išplėstinė paieška

Išplėstinė paieška

Įrašykite paieškos žodžius.
Ieškoma pagal žodžius, kurių kiekvieną sudaro trys ar daugiau simbolių.

Pasirinkite, pagal kokius kriterijus norite ieškoti svetainėje pateikiamos mokymosi medžiagos.

Kurdami komiksą leisitės į baidarių žygį ir susipažinsite su upės tėkmės ypatumais, išsiaiškinsite, kurie upės krantai ardomi, o kuriuose kaupiasi sąnašos.

Kurdami komiksą nagrinėsite teigiamą ir neigiamą žmonių ūkinės veiklos poveikį aplinkai, ieškosite sprendimų, kaip prisidėti prie gamtos išsaugojimo.

Sukursite komiksą apie bananų kelionę nuo plantacijos iki mūsų stalo Lietuvoje. Išanalizuosite, kurios valstybės yra didžiausios bananų augintojos, o kurios – eksportuotojos. Nagrinėsite problemas, susijusias su sunkiu ir mažai apmokamu darbininkų darbu bananų plantacijose ir sandėliuose, išsiaiškinsite, kaip prie šių problemų sprendimo prisideda Sąžiningos prekybos judėjimas. Vertindami išskiriamo anglies dioksido kiekį, atsirandantį gabenant bananus nuo gamintojo iki vartotojo, išsiaiškinsite transportavimo daromą žalą aplinkai. Analizuosite, kokiais būdais galite prisidėti prie atsakingo vartojimo.

Kurdami komiksą kartu su trimis draugais pakeliausite automobiliu po Europą. Atskleisite, kokie įvairių Europos regionų kultūros ir turizmo ypatumai, kokiomis kalbomis dažniausiai kalba Europos gyventojai.

Sukursite komiksą, pasakojantį apie Amazonijos regiono gamtinę įvairovę. Nagrinėdami Amazonės baseino unikalumą, paaiškinsite išskirtinius šio regiono bruožus, apibūdinsite klimato, paviršiaus, augalijos ir gyvūnijos ypatumus. Atskleisite Amazonės miškų reikšmę regiono gyventojams ir visai Žemei dabar ir ateityje, išsiaiškinsite pagrindines ekologines problemas, numatysite jų sprendimo būdus.

Kurdami komiksą išsiaiškinsite, kur yra Sahelio regionas, kuo jis ypatingas, su kokiomis problemomis susiduria jo gyventojai.

Kurdami komiksą išsiaiškinsite, kas teršia sausumos vandenis, kaip teršalai į juos patenka, kokią žalą daro gamtai ir žmonėms. Nagrinėsite, kaip būtų galima sumažinti sausumos vandenų taršą.

Sukursite komiksą apie tai, kaip pasikeitė vietovė, kurioje buvo pastatyta Ignalinos atominė elektrinė. Papasakosite, kokie nauji kraštovaizdžio komponentai atsirado, kaip jie pakeitė aplinką, kaip tai paveikė ir bebeveikia gyvąją gamtą. Prognozuosite, kaip pasikeis Ignalinos kraštas po Ignalinos atominės elektrinės uždarymo prabėgus 20 metų.

Sukursite komiksą-diskusiją UNESCO pasiūlyta tema „Ledynų svarba pasaulio gyventojams“, ieškosite sprendimo, kaip Sacharos regiono valstybių gyventojus galima būtų aprūpinti gėluoju vandeniu, panaudojant ledynų tirpsmo vandenį.

Kurdami komiksą leisitės į kelionę jachta aplink pasaulį, aplankysite įvairias pasaulio vietas. Pasikartosite kokie yra svarbiausi geografinio tinklo elementai ir kaip nustatyti geografines koordinates.

Kurdami komiksą, pristatantį viešnagę Azijos valstybėse (Indijoje, Japonijoje, Kinijoje ir Rusijoje) aprašysite ir atskleisite jose gyvenančių žmonių kultūrą, tradicijas ir gyvenimo būdą.

Sukursite komiksą, pasakojantį apie Šiaurės Amerikos gyventojų įvairovę. Nagrinėsite gyventojų tautinę ir rasinę sudėtis, analizuosite žemyno apgyvendinimo istoriją, nustatysite gyventojų įvairovės atsiradimo priežastis, jų pasiskirstymo dėsningumus. Prognozuosite, kas žemyno gyventojų laukia ateityje, išryškinsite svarbiausias šiandienos ir ateities problemas.

Sukursite komiksą, pasakojantį apie pasaulio gyventojų demografinę situaciją dabar ir ateityje. Nagrinėsite priežastis ir problemas, kurios lemia gyventojų skaičiaus, mirtingumo ir gimstamumo kaitą, migracijas. Prognozuosite, kas žmonijos laukia ateityje, išryškinsite didžiausias problemas.

Sukursite istoriją apie žmonių gyvenimą šalia Vezuvijaus ugnikalnio, esančio Italijoje.

Sukursite straipsnelį „Vėjas ir žmogus“. Jame apibūdinsite vėjo reikšmę žmogaus gyvenime – panaudojimą žmogaus reikmėms ir padaromą žalą.

Sukursite straipsnį apie Lietuvos socialinius rodiklius, jame palyginsite Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos valstybių socialinius rodiklius.

Sukursite iliustruotą diskusinį straipsnelį apie tai, kaip žmonių veikla sukelia visuotinį klimato atšilimą, pasiūlysite būdų, kaip galima būtų sumažinti šio reiškinio plitimą.

Sukursite pasakojimą apie Islandijos salą ir dėl seisminio aktyvumo besikeičiantį jos reljefą.

Sukursite pasakojimą apie kopimą į aukščiausią Europos viršukalnę Monblaną. Aprašysite, kaip kylant aukštyn keičiasi geografinės zonos.

Sukurkite pasakojimą apie savo gyvenamąją vietovę. Papasakokite, kaip ji kūrėsi ir keitėsi laikui bėgant. Išskirkite ir pavaizduokite svarbiausius gyvenvietės požymius. Išryškinkite, kuo patraukli jūsų gyvenamoji vieta, ir paaiškinkite, su kokiais sunkumais susiduriate joje gyvendami.