Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Mokymosi objektai

Migracija

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1628

1.2. Pavadinimas

  • Migracija

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Migracija – žmogaus ar žmonių grupės keliavimas, kėlimasis iš vienos vietos į kitą. Procesas, per kurį žmonės išvyksta iš šalies, vadinamas emigracija, o keliaujantys žmonės vadinami emigrantais. Procesas, per kurį žmonės atvyksta į šalį, vadinamas imigracija, o atvykstantys žmonės – imigrantais.

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 1215

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • text/html

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1215?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 856
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/856?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Susipažinsite su pagrindiniais kaimo ir miesto skirtumais, išsiaiškinsite svarbiausius kaimo ir miesto požymius. Nagrinėdami Vilniaus miesto pavyzdį suprasite, kokie veiksniai skatina miestų augimą. Analizuodami žemėlapį nustatysite, kuriuose žemynuose įvairiais laikotarpiais buvo daugiausia didžiųjų pasaulio miestų, kai kuriuos miestus atpažinsite nuotraukose.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3278
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3278?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Sukursite komiksą, pasakojantį apie pasaulio gyventojų demografinę situaciją dabar ir ateityje. Nagrinėsite priežastis ir problemas, kurios lemia gyventojų skaičiaus, mirtingumo ir gimstamumo kaitą, migracijas. Prognozuosite, kas žmonijos laukia ateityje, išryškinsite didžiausias problemas.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 38
          9.2.2.2. Įrašas: 2.9. Nagrinėjant paveikslus, lyginti kaimą ir miestą.

          9.2.2.1. Id: 91
          9.2.2.2. Įrašas: 2.8. Analizuojant statistikos duomenis ir žemėlapius, apibūdinti gyventojų skaičiaus kitimą, įvairovę ir teritorinį pasiskirstymą.

          9.2.2.1. Id: 106
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Naudojantis geografinės informacijos šaltiniais, apibūdinti regio­nų gamtinės ir socialinės aplinkos sudedamąsias dalis ir mokytis rasti jų ryšius.

          9.2.2.1. Id: 39
          9.2.2.2. Įrašas: 2.9.1. Nurodyti 1–2 kaimo ir miesto skiriamuosius bruožus.

          9.2.2.1. Id: 92
          9.2.2.2. Įrašas: 2.8.1. Nurodyti pasaulio gyventojų skaičių, jo kitimo priežastis. Nurodyti pagrindines priežastis, turinčias įtakos nevienodam gyventojų pasiskirstymui Žemėje.

          9.2.2.1. Id: 107
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2.1. Apibūdinti regionų geografinę padėtį, pažinimo ir tyrimų raidą, būdingus gamtos ir visuomenės ypatumų bruožus, nusakyti ir apibūdinti svarbiausias regionų problemas.