Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje | |||||
Geografinės informacijos skaitymas | |||||
Regionų pažinimo raiška | |||||
Aplinkos pažinimas ir tyrimai |
Užduočių lapas. Orų prognozė
1137
2.5. Naudojantis schemomis ir klimato žemėlapiais, mokėti apibūdinti paros, mėnesio ir metų orus. Skaityti meteorologijoje naudojamų prietaisų rodmenis.
4.1. Pažinti ir apibūdinti savo aplinkos gamtos ir socialinius objektus.
4.3. Dirbant individualiai, grupėje, klasėje ir artimiausioje savo aplinkoje, atlikti nesudėtingą tyrimą, pateikti jo rezultatus. Apmąstyti tyrimo sėkmes ir nesėkmes.
2.5.1. Paaiškinti, kodėl Saulės šiluma ir šviesa Žemės paviršiuje pasiskirsto netolygiai. Paaiškinti oro temperatūros kitimo per parą priežastis. Analizuoti temperatūros ir slėgio kitimą kylant į kalnus ir leidžiantis nuo jų.
4.1.1. Nurodyti savo aplinkos gamtinius, socialinius objektus, elementariai juos apibūdinti.
4.3.1. Paaiškinti, kas yra tyrimų rezultatas ir kas yra išvada.
Mokysiuosi analizuoti temperatūrų ir kritulių kiekio kitimus, braižyti diagramas.
Mokysiuosi apskaičiuoti vidutinį metinį kritulių kiekį.
Sužinosiu kritulių rūšis, galėsiu paaiškinti, kokie pavojai kyla žmonėms dėl gausių kritulių.
Palyginsiu orų skirtumus įvairiose Lietuvos vietovėse.