Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje | |||||
Geografinės informacijos skaitymas | |||||
Regionų pažinimo raiška | |||||
Aplinkos pažinimas ir tyrimai |
Užduočių lapas. Ledynų pėdsakais
191
2.5. Analizuojant ir lyginant žemėlapius bei paveikslus, apibūdinti Pasaulio vandenyno vandens savybes, paaiškinti Pasaulio vandenyne vykstančius dinaminius procesus. Analizuoti sausumos vandenų svarbą gamtai ir žmogui.
2.5.3. Nusakyti sausumos vandenų (upių, ežerų, pelkių, ledynų, požeminių vandenų) susidarymo priežastis, jų svarbą gamtai ir žmogui.
Išsiaiškinsiu, kur buvo paplitę ledynai per paskutinį Žemės apledėjimą ir kur jų yra dabar.
Paaiškinsiu, kaip ir kodėl susidaro ledynai.
Sužinosiu iš kokių pagrindinių dalių sudarytas ledynas.
Apžvelgsiu ledynų poveikį gamtai ir žmonių gyvenimui.
Nurodysiu ledynų pėdsakų Lietuvoje pavyzdžių (riedulių).