Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Žmogaus ūkinė veikla > Užduočių lapas. Gamtos ištekliai ir žmogaus ūkinė veikla

Užduočių lapas. Gamtos ištekliai ir žmogaus ūkinė veikla

Skirta klasėms

6 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 2003

1.2. Pavadinimas

  • Užduočių lapas. Gamtos ištekliai ir žmogaus ūkinė veikla

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Atlikdami užduotis mokysitės gamtos išteklius skirstyti į atsinaujinančius ir neatsinaujinančius, išsiaiškinsite, kas yra ūkis, kokios pagrindinės sritys jį sudaro. Nagrinėdami duonos kelią išvardysite, kokių profesijų žmonės dirba, kad duona patektų pas vartotojus.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • gamtos ištekliai

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 1274

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/msword

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1274?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1378
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1378?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Tarptautinė prekyba“

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1379
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1379?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Importas“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 40
          9.2.2.2. Įrašas: 2.10. Nagrinėjant paveikslus ir schemas, apibūdinti gamtos išteklių naudojimo galimybes.

          9.2.2.1. Id: 42
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11. Nagrinėjant paveikslus ir schemas, vertinti, kaip žmogus, kurdamas savo gerovę, veikia gamtą, ir pasakyti savo nuomonę.

          9.2.2.1. Id: 41
          9.2.2.2. Įrašas: 2.10.1. Paaiškinti, kas yra gamtos ištekliai, ir nurodyti 2–3 pavyzdžius, kaip jie naudojami.

          9.2.2.1. Id: 43
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11.1. Paaiškinti, kaip žmogus keičia gamtinę aplinką (teigiamai ir neigiamai).

          9.2.2.1. Id: 44
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11.2. Nurodyti pagrindines žmonių plėtojamas ūkines veiklas.

          9.2.2.1. Id: 45
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11.3. Nurodyti, kaip šalys prekiauja vienos su kitomis. Nurodyti į Lietuvą atvežamų ir iš Lietuvos išvežamų prekių pavyzdžių.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 533
          9.2.2.2. Įrašas: Atlikdamas užduotis išsiaiškinsiu, kas tai yra ūkis, kokios pagrindinės sritys jį sudaro.

          9.2.2.1. Id: 534
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kodėl šalys prekiauja vienos su kitomis.