Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą

Pasaulio gyventojai

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1790

1.2. Pavadinimas

  • Pasaulio gyventojai

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Nagrinėdami demonstraciją išsiaiškinsite pagrindinius demografinius rodiklius: gimstamumą, mirtingumą ir natūralųjį prieaugį. Analizuodami schemas, diagramas ir demografines piramides aiškinsitės gyventojų teritorinio pasiskirstymo ypatumus, gyventojų skaičiaus kaitos, gimstamumo ir mirtingumo priežastis.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • gimstamumas, mirtingumas, natūralusis prieaugis, gyventojų tankumas

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 3222

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3222?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3260
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3260?redirect
  • 7.2.2. Aprašas:

    Kurdami pasaulio gyventojų tankumo žemėlapį analizuosite gyventojų teritorinį pasiskirstymą, nurodysite įvairių šalių gyventojų tankumą, nustatysite, kurie regionai yra tankiausiai apgyvendinti, o kurie rečiausiai, aiškinsitės tokio gyventojų pasiskirstymo priežastis ir dėsningumus.


7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3263
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3263?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Tiriamasis darbas skirtas nagrinėti gyventojų skaičiaus kaitą ir teritorinį pasiskirstymą skirtinguose regionuose ir valstybėse. Analizuodami pateikiamus duomenis ir atlikdami užduotis darbo lape išsiaiškinsite gyventojų skaičiaus kaitos tendencijas, palyginsite valstybes tarpusavyje, numatysite ateities perspektyvas.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 98
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11. Analizuojant ir lyginant kuo įvairesnius šaltinius, nustatyti, kaip žmonių ūkinė veikla priklauso nuo istorinių sąlygų ir gamtos išteklių.

          9.2.2.1. Id: 103
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11.5. Nurodyti keletą svarbiausių socialinių ekonominių rodiklių, pagal kuriuos grupuojamos valstybės.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 43
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu ir galėsiu apibūdinti demografinius rodiklius, susijusius su gyventojų skaičiaus kaita ir teritoriniu pasiskirstymu: gimstamumas, mirtingumas, natūralusis prieaugis, gyventojų tankumas, migracijos.