Titulinis >
Temos >
Australija ir Okeanija > Okeanijos geografinė aplinka
Okeanijos geografinė aplinka
Skirta klasėms
7-8 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
- 1.1.2. Įrašas: 1804
1.2. Pavadinimas
- Okeanijos geografinė aplinka
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Nagrinėdami demonstraciją sužinosite, kaip atsirado Okeanijai priskiriamos salos, kuo ypatingas kiekvienas salynas, kokia jų geografinė aplinka, gamta, gyventojų ekonominė padėtis.
1.5. Reikšminiai žodžiai
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:http://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 3436
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-27
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3436?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 809
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/809?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Mauna Kea ugnikalnis“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 3265
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3265?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Kurdami Australijos ir Okeanijos gamtinių objektų žemėlapį pažymėsite gamtinius objektus, naudodamiesi pasaulio gamtiniu žemėlapiu išskirsite Okeanijos dalis, nagrinėsite Australijos gamtos išteklių pasiskirstymą, sutartiniais ženklais pažymėsite pagrindines augalininkystės ir gyvulininkystės šakas bei A. Tasmano ir Dž. Kuko kelionių maršrutus.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 106
9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Naudojantis geografinės informacijos šaltiniais, apibūdinti regionų gamtinės ir socialinės aplinkos sudedamąsias dalis ir mokytis rasti jų ryšius.
9.2.2.1. Id: 107
9.2.2.2. Įrašas: 3.2.1. Apibūdinti regionų geografinę padėtį, pažinimo ir tyrimų raidą, būdingus gamtos ir visuomenės ypatumų bruožus, nusakyti ir apibūdinti svarbiausias regionų problemas.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 88
9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu Australijos žemyno geografinę padėtį.
9.2.2.1. Id: 89
9.2.2.2. Įrašas: Išnagrinėsiu Australijos ir Okeanijos gamtinių išteklių įvairovę.
9.2.2.1. Id: 90
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kuo verčiasi australai.
9.2.2.1. Id: 91
9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu, kaip susidaro koralinės salos.
9.2.2.1. Id: 92
9.2.2.2. Įrašas: Išnagrinėsiu gyventojų pasiskirstymo ypatumus ir įvardysiu čiabuvių panašumus ir skirtumus.