Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Mūsų Lietuva > Lietuvos etnografinės sritys

Lietuvos etnografinės sritys

Skirta klasėms

6 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1843

1.2. Pavadinimas

  • Lietuvos etnografinės sritys

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Nagrinėdami Lietuvos interaktyvų žemėlapį išsiaiškinsite, į kokias etnografines sritis skirstoma Lietuva, kur jos yra. Sužinosite, kokie pagrindiniai etnografinių sričių ypatumai, kokias tradicijas puoselėja jų gyventojai.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • etnografinė sritis, Aukštaitija, Dzūkija, Žemaitija, Suvalkija, Mažoji Lietuva

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 1402

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1402?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1606
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1606?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Lietuvių kalbos tarmės“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 2
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1. Remiantis aplinkos požymiais, orientuotis vietovėje. Naudojantis kompasu, nustatyti pasaulio kryptis (horizonto kryptis).

          9.2.2.1. Id: 35
          9.2.2.2. Įrašas: 2.8. Naudojantis statistikos duomenimis ir diagramomis, nurodyti tautinę Lietuvos gyventojų sudėtį. Nagrinėjant paveikslus ir aprašymus, lyginti savo tautos ir kitų tautų tradicijas.

          9.2.2.1. Id: 53
          9.2.2.2. Įrašas: 4.1. Pažinti ir apibūdinti savo aplinkos gamtos ir socialinius objektus.

          9.2.2.1. Id: 55
          9.2.2.2. Įrašas: 4.2. Sudaryti nesudėtingą vietovės planą ir, juo naudojantis, orientuotis aplinkoje. Mokėti pavaizduoti pagrindines Žemės paviršiaus formas.

          9.2.2.1. Id: 3
          9.2.2.2. Įrašas: 1.1.1. Nurodyti pagrindines ir tarpines pasaulio kryptis (horizonto kryptis). Paaiškinti orientavimosi dieną ir naktį principus, nurodyti priemones, kaip tai daryti.

          9.2.2.1. Id: 37
          9.2.2.2. Įrašas: 2.8.2. Nurodyti 2–3 Lietuvos etnografinių sričių skirtumus.

          9.2.2.1. Id: 54
          9.2.2.2. Įrašas: 4.1.1. Nurodyti savo aplinkos gamtinius, socialinius objektus, elementariai juos apibūdinti.

          9.2.2.1. Id: 58
          9.2.2.2. Įrašas: 4.2.3. Skaityti kartografijos kūrinių sutartinius ženklus, nustatyti realų atstumą tarp nurodytų objektų.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 242
          9.2.2.2. Įrašas: Įvardysiu pagrindines etnografines Lietuvos sritis.

          9.2.2.1. Id: 243
          9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu etnografines sritis.

          9.2.2.1. Id: 244
          9.2.2.2. Įrašas: Analizuosiu priežastis, lėmusias etnografinių sričių skirtumus.