Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Mokymosi objektai

Tarptautinė prekyba

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1633

1.2. Pavadinimas

  • Tarptautinė prekyba

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Tai pardavimo ir pirkimo procesas, vykstantis tarp dviejų ar daugiau valstybių. Prekiaudamos viena su kita šalys gali įsigyti prekių žemesnėmis kainomis negu kainuotų pagaminti tokias pat prekes savo valstybėje. Tarptautinė prekyba didina prekių ir paslaugų pasirinkimą, kuria naujas darbo vietas, skatina pažangių...

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 1378

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • text/html

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1378?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1274
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1274?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Atlikdami užduotis mokysitės gamtos išteklius skirstyti į atsinaujinančius ir neatsinaujinančius, išsiaiškinsite, kas yra ūkis, kokios pagrindinės sritys jį sudaro. Nagrinėdami duonos kelią išvardysite, kokių profesijų žmonės dirba, kad duona patektų pas vartotojus. Išsiaiškinsite, kas yra tarptautinė prekyba, ir pasaulio politiniame žemėlapyje pažymėsite valstybes, į kurias išvežama daugiausia lietuviškos duonos ir jos gaminių. Atliksite savo gyvenamosios vietovės tyrimą ir parengsite jos gyventojų užimtumo veiklos tobulinimo planą.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1377
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1377?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Sukursite pasaulio kultūrinių maistinių augalų paplitimo žemėlapį ir jame pažymėsite valstybes, iš kurių į Lietuvą įvežama šių augalų produkcija.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 40
          9.2.2.2. Įrašas: 2.10. Nagrinėjant paveikslus ir schemas, apibūdinti gamtos išteklių naudojimo galimybes.

          9.2.2.1. Id: 42
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11. Nagrinėjant paveikslus ir schemas, vertinti, kaip žmogus, kurdamas savo gerovę, veikia gamtą, ir pasakyti savo nuomonę.

          9.2.2.1. Id: 41
          9.2.2.2. Įrašas: 2.10.1. Paaiškinti, kas yra gamtos ištekliai, ir nurodyti 2–3 pavyzdžius, kaip jie naudojami.

          9.2.2.1. Id: 43
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11.1. Paaiškinti, kaip žmogus keičia gamtinę aplinką (teigiamai ir neigiamai).

          9.2.2.1. Id: 44
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11.2. Nurodyti pagrindines žmonių plėtojamas ūkines veiklas.

          9.2.2.1. Id: 45
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11.3. Nurodyti, kaip šalys prekiauja vienos su kitomis. Nurodyti į Lietuvą atvežamų ir iš Lietuvos išvežamų prekių pavyzdžių.