Titulinis >
Temos >
Pietų Amerika > Amazonija dabar ir ateityje
Amazonija dabar ir ateityje
Skirta klasėms
7-8 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
- 1.1.2. Įrašas: 1951
1.2. Pavadinimas
- Amazonija dabar ir ateityje
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Sukursite komiksą, pasakojantį apie Amazonijos regiono gamtinę įvairovę. Nagrinėdami Amazonės baseino unikalumą, paaiškinsite išskirtinius šio regiono bruožus, apibūdinsite klimato, paviršiaus, augalijos ir gyvūnijos ypatumus.
1.5. Reikšminiai žodžiai
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:http://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 4749
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-27
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4749?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 4722
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4722?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Nagrinėsite Titikakos ežero regiono geografinę padėtį, klimato, vandens ir gyvosios gamtos ypatumus. Aiškinsitės, kuo vietos gyventojų buitis ir verslai skiriasi nuo mums įprasto gyvenimo būdo, kokios priežastys tai lėmė.
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 4750
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4750?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Amazonija praeityje“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 106
9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Naudojantis geografinės informacijos šaltiniais, apibūdinti regionų gamtinės ir socialinės aplinkos sudedamąsias dalis ir mokytis rasti jų ryšius.
9.2.2.1. Id: 107
9.2.2.2. Įrašas: 3.2.1. Apibūdinti regionų geografinę padėtį, pažinimo ir tyrimų raidą, būdingus gamtos ir visuomenės ypatumų bruožus, nusakyti ir apibūdinti svarbiausias regionų problemas.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 442
9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu Amazonijos reikšmę Žemei ir jos gyventojams, analizuosiu pagrindines ekologines problemas ir jų sprendimo būdus.