Pasaulio tautos
Skirta klasėms
7-8 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
- 1.1.2. Įrašas: 1818
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Išsiaiškinsite, kokie yra svarbiausi tautos skiriamieji bruožai. Nagrinėsite, kokios kalbos yra labiausiai paplitusios pasaulyje, kokios didžiausios pasaulio tautos, kuriuose pasaulio regionuose didžiausia tautinė įvairovė, o kuriuose – mažiausia.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- tauta, didžiausios pasaulio tautos, vienatautės valstybės, daugiatautės valstybės
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:http://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 4723
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-27
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4723?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 4735
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4735?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Europos arba pasaulio politiniame žemėlapyje pažymėsite valstybes, kurių valstybinės kalbos priskiriamos šioms indoeuropiečių kalbų šeimos grupėms: germanų, romanų, slavų ir baltų.
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 4879
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4879?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Indoeuropiečių kalbų šeima“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 91
9.2.2.2. Įrašas: 2.8. Analizuojant statistikos duomenis ir žemėlapius, apibūdinti gyventojų skaičiaus kitimą, įvairovę ir teritorinį pasiskirstymą.
9.2.2.1. Id: 93
9.2.2.2. Įrašas: 2.8.2. Išvardyti pagrindines ar gausiausias pasaulio tautas.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 140
9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu, kas yra tauta.
9.2.2.1. Id: 141
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu svarbiausius tautos bruožus.
9.2.2.1. Id: 142
9.2.2.2. Įrašas: Išvardysiu gausiausias pasaulio tautas.
9.2.2.1. Id: 143
9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu, kuo skiriasi vienatautės valstybės nuo daugiataučių, ir pateiksiu jų pavyzdžių.
9.2.2.1. Id: 144
9.2.2.2. Įrašas: Išanalizuosiu pasaulio kalbų žemėlapį ir nurodysiu labiausiai pasaulyje paplitusių kalbų geografinį pasiskirstymą.