Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą

Kodėl dreba Žemė?

Skirta klasėms

6 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1850

1.2. Pavadinimas

  • Kodėl dreba Žemė?

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Nagrinėsite Žemės vidinę sandarą, vandenyninės ir žemyninės Žemės plutos skirtumus. Išsiaiškinsite žemės drebėjimų priežastis, aptarsite jų sukeliamus padarinius.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • Žemės pluta, mantija, branduolys, žemės drebėjimai, cunamis, seisminės bangos, epicentras

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 356

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/356?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 13

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 804
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/804?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Uolienos“

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 805
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/805?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Nuosėdinės uolienos“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 14
          9.2.2.2. Įrašas: 2.3. Naudojantis schemomis ir paveikslais, apibūdinti, kaip Žemę veikia vidinės ir išorinės jėgos, nustatyti jų įtaką gamtai ir žmogaus gyvenimui.

          9.2.2.1. Id: 16
          9.2.2.2. Įrašas: 2.3.2. Išvardyti Žemės vidinės sandaros dalis (branduolys, mantija, Žemės pluta, litosfera). Skirti žemyninę ir vandenyninę Žemės plutą.

          9.2.2.1. Id: 17
          9.2.2.2. Įrašas: 2.3.3. Paaiškinti žemės drebėjimų ir ugnikalnių susidarymo priežastis. Pasakyti, kokių pasekmių galima tikėtis pasireiškus šioms vidinėms jėgoms. Išvardyti ir apibūdinti sausumos dalis (žemynus, pusiasalius, salas).

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 266
          9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu, kokios pagrindinės dalys sudaro vidinę Žemės sandarą.

          9.2.2.1. Id: 267
          9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu, kodėl vienose vietose būna žemės drebėjimų, o kitose jų tikimybė maža.

          9.2.2.1. Id: 268
          9.2.2.2. Įrašas: Nurodysiu žemės drebėjimų keliamus pavojus.

          9.2.2.1. Id: 269
          9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu cunamio bangos susidarymo priežastis.

          9.2.2.1. Id: 270
          9.2.2.2. Įrašas: Nurodysiu cunamio bangos sukeliamus padarinius.

          9.2.2.1. Id: 271
          9.2.2.2. Įrašas: Nagrinėdamas seismogramas nustatysiu žemės drebėjimų stiprumą.