Kurdami komiksą išsiaiškinsite, kur yra Sahelio regionas, kuo jis ypatingas, su kokiomis problemomis susiduria jo gyventojai.
Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje | |||||
Geografinės informacijos skaitymas | |||||
Regionų pažinimo raiška | |||||
Aplinkos pažinimas ir tyrimai |
Kurdami komiksą išsiaiškinsite, kur yra Sahelio regionas, kuo jis ypatingas, su kokiomis problemomis susiduria jo gyventojai.
Kurdami komiksą išsiaiškinsite, kas teršia sausumos vandenis, kaip teršalai į juos patenka, kokią žalą daro gamtai ir žmonėms. Nagrinėsite, kaip būtų galima sumažinti sausumos vandenų taršą.
Sukursite komiksą apie tai, kaip pasikeitė vietovė, kurioje buvo pastatyta Ignalinos atominė elektrinė. Papasakosite, kokie nauji kraštovaizdžio komponentai atsirado, kaip jie pakeitė aplinką, kaip tai paveikė ir bebeveikia gyvąją gamtą. Prognozuosite, kaip pasikeis Ignalinos kraštas po Ignalinos atominės elektrinės uždarymo prabėgus 20 metų.
Sukursite komiksą-diskusiją UNESCO pasiūlyta tema „Ledynų svarba pasaulio gyventojams“, ieškosite sprendimo, kaip Sacharos regiono valstybių gyventojus galima būtų aprūpinti gėluoju vandeniu, panaudojant ledynų tirpsmo vandenį.
Kurdami komiksą leisitės į kelionę jachta aplink pasaulį, aplankysite įvairias pasaulio vietas. Pasikartosite kokie yra svarbiausi geografinio tinklo elementai ir kaip nustatyti geografines koordinates.
Kurdami komiksą, pristatantį viešnagę Azijos valstybėse (Indijoje, Japonijoje, Kinijoje ir Rusijoje) aprašysite ir atskleisite jose gyvenančių žmonių kultūrą, tradicijas ir gyvenimo būdą.
Sukursite komiksą, pasakojantį apie Šiaurės Amerikos gyventojų įvairovę. Nagrinėsite gyventojų tautinę ir rasinę sudėtis, analizuosite žemyno apgyvendinimo istoriją, nustatysite gyventojų įvairovės atsiradimo priežastis, jų pasiskirstymo dėsningumus. Prognozuosite, kas žemyno gyventojų laukia ateityje, išryškinsite svarbiausias šiandienos ir ateities problemas.
Sukursite komiksą, pasakojantį apie pasaulio gyventojų demografinę situaciją dabar ir ateityje. Nagrinėsite priežastis ir problemas, kurios lemia gyventojų skaičiaus, mirtingumo ir gimstamumo kaitą, migracijas. Prognozuosite, kas žmonijos laukia ateityje, išryškinsite didžiausias problemas.
Sukursite istoriją apie žmonių gyvenimą šalia Vezuvijaus ugnikalnio, esančio Italijoje.
Sukursite straipsnelį „Vėjas ir žmogus“. Jame apibūdinsite vėjo reikšmę žmogaus gyvenime – panaudojimą žmogaus reikmėms ir padaromą žalą.
Sukursite straipsnį apie Lietuvos socialinius rodiklius, jame palyginsite Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos valstybių socialinius rodiklius.
Sukursite iliustruotą diskusinį straipsnelį apie tai, kaip žmonių veikla sukelia visuotinį klimato atšilimą, pasiūlysite būdų, kaip galima būtų sumažinti šio reiškinio plitimą.
Sukursite pasakojimą apie Islandijos salą ir dėl seisminio aktyvumo besikeičiantį jos reljefą.
Sukursite pasakojimą apie kopimą į aukščiausią Europos viršukalnę Monblaną. Aprašysite, kaip kylant aukštyn keičiasi geografinės zonos.
Sukurkite pasakojimą apie savo gyvenamąją vietovę. Papasakokite, kaip ji kūrėsi ir keitėsi laikui bėgant. Išskirkite ir pavaizduokite svarbiausius gyvenvietės požymius. Išryškinkite, kuo patraukli jūsų gyvenamoji vieta, ir paaiškinkite, su kokiais sunkumais susiduriate joje gyvendami.
Sukursite informacinį lankstinuką turistams apie Kanadoje esančią Fandžio įlanką, kurioje vyksta didžiausi pasaulyje potvyniai ir atoslūgiai.
Sukursite pasakojimą apie įsivaizduojamą kelionę po Klaipėdos senamiestį, kurios tikslas – pakeliauti ir susipažinti su mažaisiais jo stebuklais – skulptūromis.
Sukursite informacinį pranešimą mokyklos renginiui apie narystės Europos Sąjungoje naudą ir pokyčius Lietuvoje nuo įstojimo į Europos Sąjungą.
Kurdami straipsnelį apie Australijos, Naujosios Zelandijos ir Naujosios Gvinėjos čiabuvius išsiaiškinsite jų gyvenimo būdo ir kultūros panašumus bei skirtumus, apibūdinsite gamtos reiškinius, kurie padaro žalos šio regiono gyventojams.
Sukursite istoriją apie skirtingų religijų įtaką žmonių gyvenimo būdui. Ją kurdami atskleisite induizmo, islamo ir judaizmo religijų įtaką žmonių elgesio normoms, aprangai, mitybai ir kt.