Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Sausumos vandenys > Užduočių lapas. Sausumos vandenys ir klimatas

Užduočių lapas. Sausumos vandenys ir klimatas

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 2011

1.2. Pavadinimas

  • Užduočių lapas. Sausumos vandenys ir klimatas

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Atlikdami užduotis apibendrinsite ir pagilinsite žinias apie sausumos vandenis ir klimatą. Aiškinsitės, kokie vandenys maitina upes, kokią įtaką upių vandeningumui turi kritulių sezoniškumas, kur išsidėstę druskingieji ežerai ir kaip vandeniu pasipildo Australijos Didysis artezinis baseinas.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • sausumos vandenys, upės, ežerai, artezinis baseinas

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 2701

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/msword

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2701?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 2831
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2831?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Didysis artezinis baseinas“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 53
          9.2.2.2. Įrašas: 4.1. Pažinti ir apibūdinti savo aplinkos gamtos ir socialinius objektus.

          9.2.2.1. Id: 55
          9.2.2.2. Įrašas: 4.2. Sudaryti nesudėtingą vietovės planą ir, juo naudojantis, orientuotis aplinkoje. Mokėti pavaizduoti pagrindines Žemės paviršiaus formas.

          9.2.2.1. Id: 82
          9.2.2.2. Įrašas: 2.5. Analizuojant ir lyginant žemėlapius bei paveikslus, apibūdinti Pasaulio vandenyno vandens savybes, paaiškinti Pasaulio vandenyne vykstančius dinaminius procesus. Analizuoti sausumos vandenų svarbą gamtai ir žmogui.

          9.2.2.1. Id: 111
          9.2.2.2. Įrašas: 4.1. Pagal pavyzdį susiplanuoti ir atlikti tyrimus. Tinkamai užrašyti atlikto tyrimo rezultatus, jausti atsakomybę už atliktą darbą. Tobulinti įgūdžius dirbant individualiai, grupėje; klasėje ir artimiausioje aplinkoje.

          9.2.2.1. Id: 54
          9.2.2.2. Įrašas: 4.1.1. Nurodyti savo aplinkos gamtinius, socialinius objektus, elementariai juos apibūdinti.

          9.2.2.1. Id: 58
          9.2.2.2. Įrašas: 4.2.3. Skaityti kartografijos kūrinių sutartinius ženklus, nustatyti realų atstumą tarp nurodytų objektų.

          9.2.2.1. Id: 85
          9.2.2.2. Įrašas: 2.5.3. Nusakyti sausumos vandenų (upių, ežerų, pelkių, ledynų, požeminių vandenų) susidarymo priežastis, jų svarbą gamtai ir žmogui.

          9.2.2.1. Id: 112
          9.2.2.2. Įrašas: 4.1.1. Pateikti gamtinės ir socialinės aplinkos elementų pavyzdžių.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 571
          9.2.2.2. Įrašas: Aiškinsiuosi, kokie vandens telkiniai priskiriami paviršiniams vandenims.

          9.2.2.1. Id: 572
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kaip upių maitinimo šaltiniai lemia jų vandeningumą.

          9.2.2.1. Id: 573
          9.2.2.2. Įrašas: Lygindamas kartoschemas galėsiu paaiškinti, kas lemia druskingųjų ežerų susidarymą ir paplitimą.

          9.2.2.1. Id: 574
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kaip susidarė Australijos Didysis artezinis baseinas.