Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje | |||||
Geografinės informacijos skaitymas | |||||
Regionų pažinimo raiška | |||||
Aplinkos pažinimas ir tyrimai |
Užduočių lapas. Sausumos vandenys ir klimatas
2701
4.1. Pažinti ir apibūdinti savo aplinkos gamtos ir socialinius objektus.
4.2. Sudaryti nesudėtingą vietovės planą ir, juo naudojantis, orientuotis aplinkoje. Mokėti pavaizduoti pagrindines Žemės paviršiaus formas.
2.5. Analizuojant ir lyginant žemėlapius bei paveikslus, apibūdinti Pasaulio vandenyno vandens savybes, paaiškinti Pasaulio vandenyne vykstančius dinaminius procesus. Analizuoti sausumos vandenų svarbą gamtai ir žmogui.
4.1. Pagal pavyzdį susiplanuoti ir atlikti tyrimus. Tinkamai užrašyti atlikto tyrimo rezultatus, jausti atsakomybę už atliktą darbą. Tobulinti įgūdžius dirbant individualiai, grupėje; klasėje ir artimiausioje aplinkoje.
4.1.1. Nurodyti savo aplinkos gamtinius, socialinius objektus, elementariai juos apibūdinti.
4.2.3. Skaityti kartografijos kūrinių sutartinius ženklus, nustatyti realų atstumą tarp nurodytų objektų.
2.5.3. Nusakyti sausumos vandenų (upių, ežerų, pelkių, ledynų, požeminių vandenų) susidarymo priežastis, jų svarbą gamtai ir žmogui.
4.1.1. Pateikti gamtinės ir socialinės aplinkos elementų pavyzdžių.
Aiškinsiuosi, kokie vandens telkiniai priskiriami paviršiniams vandenims.
Išsiaiškinsiu, kaip upių maitinimo šaltiniai lemia jų vandeningumą.
Lygindamas kartoschemas galėsiu paaiškinti, kas lemia druskingųjų ežerų susidarymą ir paplitimą.
Išsiaiškinsiu, kaip susidarė Australijos Didysis artezinis baseinas.