Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Sausumos vandenys > Užduočių lapas. Sausumos vandenys ir klimatas

Informacija apie objektą

MO pavadinimas

Užduočių lapas. Sausumos vandenys ir klimatas

MO nr.

2701

Gebėjimai

4.1. Pažinti ir apibūdinti savo aplinkos gamtos ir socialinius objektus.

4.2. Sudaryti nesudėtingą vietovės planą ir, juo naudojantis, orientuotis aplinkoje. Mokėti pavaizduoti pagrindines Žemės paviršiaus formas.

2.5. Analizuojant ir lyginant žemėlapius bei paveikslus, apibūdinti Pasaulio vandenyno vandens savybes, paaiškinti Pasaulio vandenyne vykstančius dinaminius procesus. Analizuoti sausumos vandenų svarbą gamtai ir žmogui.

4.1. Pagal pavyzdį susiplanuoti ir atlikti tyrimus. Tinkamai užrašyti atlikto tyrimo rezultatus, jausti atsakomybę už atliktą darbą. Tobulinti įgūdžius dirbant individualiai, grupėje; klasėje ir artimiausioje aplinkoje.

Žinios ir supratimas

4.1.1. Nurodyti savo aplinkos gamtinius, socialinius objektus, elementariai juos apibūdinti.

4.2.3. Skaityti kartografijos kūrinių sutartinius ženklus, nustatyti realų atstumą tarp nurodytų objektų.

2.5.3. Nusakyti sausumos vandenų (upių, ežerų, pelkių, ledynų, požeminių vandenų) susidarymo priežastis, jų svarbą gamtai ir žmogui.

4.1.1. Pateikti gamtinės ir socialinės aplinkos elementų pavyzdžių.

Mokymosi uždaviniai

Aiškinsiuosi, kokie vandens telkiniai priskiriami paviršiniams vandenims.

Išsiaiškinsiu, kaip upių maitinimo šaltiniai lemia jų vandeningumą.

Lygindamas kartoschemas galėsiu paaiškinti, kas lemia druskingųjų ežerų susidarymą ir paplitimą.

Išsiaiškinsiu, kaip susidarė Australijos Didysis artezinis baseinas.