Užduočių lapas. Europa
Skirta klasėms
7-8 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
- 1.1.2. Įrašas: 2007
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Atlikdami užduotis įtvirtinsite turimas žinias apie Europos geografinę padėtį ir jos įtaką gamtos įvairovei. Palyginsite Šiaurės ir Pietų Europos regionus, aptarsite jų gamtos, ūkio ir žmonių gyvenimo būdo panašumus ir skirtumus.
1.5. Reikšminiai žodžiai
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:http://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 4069
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-27
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
4.3. Vieta
- http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4069?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 3814
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3814?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Apibūdinsite Europos žemyno geografinę padėtį, nagrinėsite jo paviršiaus ypatumus, naudingųjų iškasenų išteklius, svarbiausias ūkio šakas. Sužinosite, kokie skiriami Europos regionai, kas jiems būdinga, kokios valstybės jiems priklauso.
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 4417
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4417?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Europos turizmo žemėlapis“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 108
9.2.2.2. Įrašas: 3.3. Palyginti Europos regionus, nustatyti jų skirtumus, paaiškinti priežastis, daryti išvadas.
9.2.2.1. Id: 109
9.2.2.2. Įrašas: 3.3.1. Nurodyti kriterijus, pagal kuriuos Europa skirstoma į regionus. Išskirti ir apibūdinti kiekvieno regiono savitumus.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 547
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu Europos žemyno geografinę padėtį.
9.2.2.1. Id: 548
9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu Europos žemyno gamtos įvairovę.
9.2.2.1. Id: 549
9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu, kaip Europos žemyno gamtinė įvairovė priklauso nuo geografinės padėties.
9.2.2.1. Id: 550
9.2.2.2. Įrašas: Nusakysiu, pagal ką išskiriami Europos regionai.
9.2.2.1. Id: 551
9.2.2.2. Įrašas: Palyginsiu Pietų ir Šiaurės Europos regionų gamtinius, socialinius ir ekonominius ypatumus.
9.2.2.1. Id: 552
9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu Europos gyventojų įvairovę ir gyvenimo būdą.