Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Azija > Užduočių lapas. Azijos žemynas

Užduočių lapas. Azijos žemynas

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 2049

1.2. Pavadinimas

  • Užduočių lapas. Azijos žemynas

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Atlikdami užduotis įtvirtinsite žinias apie Azijos žemyną. Apibūdinsite jo geografinę padėtį, palyginsite Azijos regionus ir sukursite gidą-lankstinuką keliaujantiesiems į pasirinktą Azijos šalį.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • Azija, Azijos regionai, Azijos valstybės

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 4535

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/msword

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4535?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3813
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3813?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Susipažinsite su Azijos žemyno regionais – jų gamtos, ekonomikos, žmonių gyvenimo būdo ir kultūros ypatumais.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 4536
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4536?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Kurdami komiksą, pristatantį viešnagę Azijos valstybėse (Indijoje, Japonijoje, Kinijoje ir Rusijoje) aprašysite ir atskleisite jose gyvenančių žmonių kultūrą, tradicijas ir gyvenimo būdą.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 104
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1. Pasakyti kriterijus (gamtinius ir socialinius), pagal kuriuos skiriami regionai. Jais vadovaujantis, suskirstyti pasaulį.

          9.2.2.1. Id: 106
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2. Naudojantis geografinės informacijos šaltiniais, apibūdinti regio­nų gamtinės ir socialinės aplinkos sudedamąsias dalis ir mokytis rasti jų ryšius.

          9.2.2.1. Id: 105
          9.2.2.2. Įrašas: 3.1.1. Išvardyti didžiausius pasaulio regionus, paaiškinti jų išskyrimo kriterijus.

          9.2.2.1. Id: 107
          9.2.2.2. Įrašas: 3.2.1. Apibūdinti regionų geografinę padėtį, pažinimo ir tyrimų raidą, būdingus gamtos ir visuomenės ypatumų bruožus, nusakyti ir apibūdinti svarbiausias regionų problemas.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 677
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu Azijos žemyno geografinę padėtį.

          9.2.2.1. Id: 678
          9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu Azijos žemyno gamtos įvairovę ir jos išskirtinius bruožus.

          9.2.2.1. Id: 679
          9.2.2.2. Įrašas: Išskirsiu svarbiausius Azijos žemyno regionus, jų gamtinius, gyventojų ūkinės veiklos ir kultūrinius ypatumus.

          9.2.2.1. Id: 680
          9.2.2.2. Įrašas: Trumpai apibūdinsiu pasirinktos Azijos valstybės pagrindinius (3–5) lankytinus turistinius objektus, gyventojus ir jų kultūrą bei tradicijas.

          9.2.2.1. Id: 681
          9.2.2.2. Įrašas: Analizuosiu Azijos žemyno gyventojų įvairovę ir labiausiai žemyne paplitusias tradicijas ir gyvenimo būdo ypatumus.