Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje | |||||
Geografinės informacijos skaitymas | |||||
Regionų pažinimo raiška | |||||
Aplinkos pažinimas ir tyrimai |
Orų reiškinių rekordai
1128
2.5. Naudojantis schemomis ir klimato žemėlapiais, mokėti apibūdinti paros, mėnesio ir metų orus. Skaityti meteorologijoje naudojamų prietaisų rodmenis.
4.2. Sudaryti nesudėtingą vietovės planą ir, juo naudojantis, orientuotis aplinkoje. Mokėti pavaizduoti pagrindines Žemės paviršiaus formas.
2.5.1. Paaiškinti, kodėl Saulės šiluma ir šviesa Žemės paviršiuje pasiskirsto netolygiai. Paaiškinti oro temperatūros kitimo per parą priežastis. Analizuoti temperatūros ir slėgio kitimą kylant į kalnus ir leidžiantis nuo jų.
4.2.1. Nurodyti 2–3 vietovės vaizdavimo būdus, paaiškinti jų panašumus ir skirtumus.
4.2.2. Paaiškinti praktinę mastelių reikšmę.
4.2.3. Skaityti kartografijos kūrinių sutartinius ženklus, nustatyti realų atstumą tarp nurodytų objektų.
Lietuvos gamtiniame žemėlapyje nurodysiu vietoves, kuriose būna aukščiausios ir žemiausios oro temperatūros, didžiausi kritulių kiekiai.