Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje | |||||
Geografinės informacijos skaitymas | |||||
Regionų pažinimo raiška | |||||
Aplinkos pažinimas ir tyrimai |
Meteorologiniai stebėjimai ir orų prognozės
1109
2.5. Naudojantis schemomis ir klimato žemėlapiais, mokėti apibūdinti paros, mėnesio ir metų orus. Skaityti meteorologijoje naudojamų prietaisų rodmenis.
4.3. Dirbant individualiai, grupėje, klasėje ir artimiausioje savo aplinkoje, atlikti nesudėtingą tyrimą, pateikti jo rezultatus. Apmąstyti tyrimo sėkmes ir nesėkmes.
2.5.1. Paaiškinti, kodėl Saulės šiluma ir šviesa Žemės paviršiuje pasiskirsto netolygiai. Paaiškinti oro temperatūros kitimo per parą priežastis. Analizuoti temperatūros ir slėgio kitimą kylant į kalnus ir leidžiantis nuo jų.
4.3.1. Paaiškinti, kas yra tyrimų rezultatas ir kas yra išvada.
Įvardysiu pagrindinius meteorologijoje naudojamus prietaisus orams stebėti ir paaiškinsiu jų paskirtį.
Mokysiuosi skaityti orų stebėjimams naudojamų matavimo prietaisų rodmenis.
Išsiaiškinsiu, kokie rodikliai lemia orų pasikeitimus.
Mokysiuosi apskaičiuoti vidutinę paros oro temperatūrą, temperatūros amplitudę.