Titulinis >
Temos >
Orų stebėjimas > Meteorologiniai stebėjimai ir orų prognozės
Meteorologiniai stebėjimai ir orų prognozės
Skirta klasėms
6 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
- 1.1.2. Įrašas: 1854
1.2. Pavadinimas
- Meteorologiniai stebėjimai ir orų prognozės
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Išsiaiškinsite, kokiais prietaisais naudojasi meteorologai stebėdami orus. Sužinosite, kas ir kaip matuojama termometru, kritulmačiu, barometru, higrometru, anemometru, vėtrunge, kaip remiantis gautais duomenimis apibūdinami orai. Atliksite tyrimą ir nustatysite, kaip kinta temperatūra per parą.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- termometras, kritulmatis, barometras, vėtrungė, higrometras, temperatūros amplitudė
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:http://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 1109
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-27
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1109?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 1137
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1137?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Atlikdami užduotis pasikartosite, kokie prietaisai naudojami orams stebėti meteorologinėje aikštelėje. Apibendrinsite meteorologinių prietaisų sukauptus duomenis. Mokysitės skaityti šių prietaisų rodmenis, apskaičiuoti paros, mėnesio vidutinę oro temperatūrą, sudaryti mėnesio oro temperatūros ir metinio kritulių kiekio kitimo diagramas, apskaičiuoti temperatūros amplitudę. Svarstysite, kokių nepatogumų ar net pavojų gali sukelti įvairūs meteorologiniai reiškiniai.
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 1143
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1143?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Celsijaus skalė“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 25
9.2.2.2. Įrašas: 2.5. Naudojantis schemomis ir klimato žemėlapiais, mokėti apibūdinti paros, mėnesio ir metų orus. Skaityti meteorologijoje naudojamų prietaisų rodmenis.
9.2.2.1. Id: 59
9.2.2.2. Įrašas: 4.3. Dirbant individualiai, grupėje, klasėje ir artimiausioje savo aplinkoje, atlikti nesudėtingą tyrimą, pateikti jo rezultatus. Apmąstyti tyrimo sėkmes ir nesėkmes.
9.2.2.1. Id: 26
9.2.2.2. Įrašas: 2.5.1. Paaiškinti, kodėl Saulės šiluma ir šviesa Žemės paviršiuje pasiskirsto netolygiai. Paaiškinti oro temperatūros kitimo per parą priežastis. Analizuoti temperatūros ir slėgio kitimą kylant į kalnus ir leidžiantis nuo jų.
9.2.2.1. Id: 60
9.2.2.2. Įrašas: 4.3.1. Paaiškinti, kas yra tyrimų rezultatas ir kas yra išvada.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 284
9.2.2.2. Įrašas: Įvardysiu pagrindinius meteorologijoje naudojamus prietaisus orams stebėti ir paaiškinsiu jų paskirtį.
9.2.2.1. Id: 285
9.2.2.2. Įrašas: Mokysiuosi skaityti orų stebėjimams naudojamų matavimo prietaisų rodmenis.
9.2.2.1. Id: 286
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kokie rodikliai lemia orų pasikeitimus.
9.2.2.1. Id: 287
9.2.2.2. Įrašas: Mokysiuosi apskaičiuoti vidutinę paros oro temperatūrą, temperatūros amplitudę.