Kas mūsų laukia ateityje?
Skirta klasėms
7-8 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
- 1.1.2. Įrašas: 1968
1.2. Pavadinimas
- Kas mūsų laukia ateityje?
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Sukursite komiksą, pasakojantį apie pasaulio gyventojų demografinę situaciją dabar ir ateityje. Nagrinėsite priežastis ir problemas, kurios lemia gyventojų skaičiaus, mirtingumo ir gimstamumo kaitą, migracijas. Prognozuosite, kas žmonijos laukia ateityje, išryškinsite didžiausias problemas.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- visuomenės senėjimo problema, migracijos, badas, skurdas, karai
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:http://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 3278
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-27
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3278?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 1215
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1215?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Migracija“
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 1391
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1391?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Ateities miestai“
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 91
9.2.2.2. Įrašas: 2.8. Analizuojant statistikos duomenis ir žemėlapius, apibūdinti gyventojų skaičiaus kitimą, įvairovę ir teritorinį pasiskirstymą.
9.2.2.1. Id: 92
9.2.2.2. Įrašas: 2.8.1. Nurodyti pasaulio gyventojų skaičių, jo kitimo priežastis. Nurodyti pagrindines priežastis, turinčias įtakos nevienodam gyventojų pasiskirstymui Žemėje.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 471
9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu ir gebėsiu apibūdinti gyventojų skaičiaus kaitos priežastis ir dėsningumus.
9.2.2.1. Id: 472
9.2.2.2. Įrašas: Tyrinėsiu, kaip gyventojų skaičių ir teritorinį jų pasiskirstymą veikia įvairūs ekonominiai ir socialiniai veiksniai.