Vėjų susidarymas
Skirta klasėms
6 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
- 1.1.2. Įrašas: 1794
1.2. Pavadinimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Nagrinėdami demonstraciją išsiaiškinsite, kas yra vėjas ir kaip jis susidaro. Susipažinsite su pagrindiniais vėjų tipais: pasatu, musonu, brizu, viesulu ir uraganu, jų geografiniais paplitimo regionais ir savybėmis. Išsiaiškinsite, koks vėjų poveikis gamtai ir kaip jie panaudojami žmogaus reikmėms.
1.5. Reikšminiai žodžiai
- vėjas, brizas, pasatas, musonas, viesulas, tornadas, uraganas
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:http://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 1940
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-27
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1940?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2. Išteklius
-
7.2.1. Identifikatorius: 1941
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1941?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Pasaulio gamtiniame žemėlapyje pažymėsite skirtingų vėjų tipų paplitimo regionus, išryškinsite jų paplitimo dėsningumus, nustatysite ir pažymėsite labiausiai nuo skirtingų vėjų (musono, viesulo ir uragano) nukentėjusius miestus ar geografinius regionus.
7. Ryšiai
7.1. Ryšio tipas
7.2.2. Aprašas
-
7.2.1. Identifikatorius: 1955
7.2.1.1. Katalogas: URL
7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1955?redirect
- 7.2.2. Aprašas: Sukursite straipsnelį „Vėjas ir žmogus“. Jame apibūdinsite vėjo reikšmę žmogaus gyvenime – panaudojimą žmogaus reikmėms ir padaromą žalą.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 25
9.2.2.2. Įrašas: 2.5. Naudojantis schemomis ir klimato žemėlapiais, mokėti apibūdinti paros, mėnesio ir metų orus. Skaityti meteorologijoje naudojamų prietaisų rodmenis.
9.2.2.1. Id: 27
9.2.2.2. Įrašas: 2.5.2. Paaiškinti vėjo susidarymo priežastis.
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 52
9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu vėjų susidarymo priežastis.
9.2.2.1. Id: 53
9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu pagrindinius vėjų tipus, nusakysiu jų savybes ir skirtumus.
9.2.2.1. Id: 54
9.2.2.2. Įrašas: Gebėsiu nurodyti vėjų sukeltus padarinius.
9.2.2.1. Id: 55
9.2.2.2. Įrašas: Analizuodamas geografinės informacijos šaltinius išsiaiškinsiu vėjų panaudojimo galimybes.