Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Natūralus ir žmogaus pakeistas kraštovaizdis > Kraštovaizdžiai pasaulyje ir Lietuvoje

Kraštovaizdžiai pasaulyje ir Lietuvoje

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1822

1.2. Pavadinimas

  • Kraštovaizdžiai pasaulyje ir Lietuvoje

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Nagrinėdami šią demonstraciją sužinosite, kas yra kraštovaizdis, kas ir kaip jį formuoja, kokie komponentai jį sudaro, kokie yra kraštovaizdžio tipai. Išsiaiškinsite pagrindines kraštovaizdžio kaitos priežastis, kokį poveikį gamtai daro žmogus, kodėl išskiriamos saugomos teritorijos.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • kraštovaizdis

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 2776

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2776?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 856
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/856?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Susipažinsite su pagrindiniais kaimo ir miesto skirtumais, išsiaiškinsite svarbiausius kaimo ir miesto požymius. Nagrinėdami Vilniaus miesto pavyzdį suprasite, kokie veiksniai skatina miestų augimą. Analizuodami žemėlapį nustatysite, kuriuose žemynuose įvairiais laikotarpiais buvo daugiausia didžiųjų pasaulio miestų, kai kuriuos miestus atpažinsite nuotraukose.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 1569
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1569?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Išsiaiškinsite, kas keičia Žemės paviršių ir kas yra dūlėjimas. Nustatysite, kas ardo uolienas, nagrinėsite, kokios paviršiaus formos susidaro dėl dūlėjimo ir dūlėsių pernešimo.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 88
          9.2.2.2. Įrašas: 2.7. Analizuojant paveikslus, nuotraukas ir dokumentus, skirti natūralius ir žmogaus paveiktus kraštovaizdžius.

          9.2.2.1. Id: 89
          9.2.2.2. Įrašas: 2.7.1. Nurodyti svarbiausius natūralius ir žmogaus paveiktus kraštovaizdžius.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 158
          9.2.2.2. Įrašas: Gebėsiu atskirti natūralų ir žmogaus pakeistą kraštovaizdį.

          9.2.2.1. Id: 159
          9.2.2.2. Įrašas: Įvardysiu pagrindinius kraštovaizdžio komponentus.

          9.2.2.1. Id: 160
          9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu, kas yra saugomos teritorijos.

          9.2.2.1. Id: 161
          9.2.2.2. Įrašas: Gebėsiu įvardyti, kuo saugomos teritorijos skiriasi vienos nuo kitų, kokia jų svarba.

          9.2.2.1. Id: 162
          9.2.2.2. Įrašas: Paaiškinsiu kraštovaizdžio kaitos priežastis.