Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Pasaulio prekyba > Kodėl šalys prekiauja

Kodėl šalys prekiauja

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1779

1.2. Pavadinimas

  • Kodėl šalys prekiauja

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Susipažinsite su prekybos tarp šalių istorija, išsiaiškinsite svarbiausias prielaidas, skatinančias šalis prekiauti. Aiškinsitės eksporto ir importo sąvokas, transporto reikšmę tarptautinėje prekyboje. Sužinosite apie Sąžiningos prekybos judėjimą.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • tarptautinė prekyba, eksportas, importas, senieji prekybos keliai, transportas, Sąžininga prekyba

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 3689

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3689?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3833
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3833?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Atlikdami užduotis aiškinsitės, kuriose šalyse gaminama plačiai žinomų prekybos ženklų produkcija, iš kurių valstybių į Lietuvą atvežamos prekės. Atlikę apklausą sužinosite, kur pagamintus produktus – Lietuvoje ar užsienyje – renkasi jūsų bendraamžiai ir suaugusieji, kokios priežastys turi įtakos jų apsisprendimui. Aptarsite tarptautinės prekybos teikiamą naudą valstybei ir vartotojams. Pasinaudoję „maisto mylių“ skaičiuokle, apskaičiuosite, kiek anglies dioksido išskiriama į aplinką gabenant maisto produktus. Aiškinsitės, kokie prekybos apribojimai ir kokiu tikslu taikomi Lietuvos cukraus gamintojams.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 3926
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/3926?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Žinyno straipsnis „Muitas“

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 98
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11. Analizuojant ir lyginant kuo įvairesnius šaltinius, nustatyti, kaip žmonių ūkinė veikla priklauso nuo istorinių sąlygų ir gamtos išteklių.

          9.2.2.1. Id: 102
          9.2.2.2. Įrašas: 2.11.4. Paaiškinti, kaip šalys prekiauja vienos su kitomis, kokios yra prekybos ribojimo formos (muitai).

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 9
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kas yra tarptautinė prekyba, ir gebėsiu paaiškinti svarbiausias prielaidas, paskatinusias šalis prekiauti tarpusavyje.

          9.2.2.1. Id: 10
          9.2.2.2. Įrašas: Apibūdinsiu transporto reikšmę tarptautinei prekybai ir išsiaiškinsiu transporto rūšių privalumus ir trūkumus.

          9.2.2.1. Id: 11
          9.2.2.2. Įrašas: Analizuosiu problemas, kylančias dėl nesąžiningos prekybos pasaulyje, ir išsiaiškinsiu, kokių tikslų siekia Sąžiningos prekybos judėjimas.