Titulinis >
Temos >
Ugnikalniai ir žemės drebėjimai > Ugnikalnio papėdėje. Istorijos kūrimas
Ugnikalnio papėdėje. Istorijos kūrimas
Skirta klasėms
6 kl.
1. Bendroji dalis
1.1. Identifikatorius
- 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
- 1.1.2. Įrašas: 1970
1.2. Pavadinimas
- Ugnikalnio papėdėje. Istorijos kūrimas
1.3. Kalba
1.4. Aprašas
- Sukursite istoriją apie žmonių gyvenimą šalia Vezuvijaus ugnikalnio, esančio Italijoje.
1.5. Reikšminiai žodžiai
1.6. Aprėptis
1.7. Struktūra
1.8. Agregacijos lygis
2. MO gyvavimo ciklas
2.1. Versija
2.2. Būsena
2.3. Talkintojai
-
2.3.1. Vaidmuo: publisher
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
URL:http://www.upc.smm.lt
END:VCARD
2.3. Talkintojai
-
2.3.2. Subjektas: 2015-01-27
3. Meta-Metadata
3.1. Identifier
- 3.1.1. Catalog: LT G3
- 3.1.2. Entry: 491
3.2. Contribute
- 3.2.1. Role: creator
- 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N;CHARSET=utf-8:Šviesa
FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
URL:http://www.sviesa.lt
END:VCARD
- 3.2.3. Date: 2015-01-27
3.3. Metadata Schema
3.4. Kalba
4. Techninė dalis
4.1. Formatas
- application/x-shockwave-flash
4.3. Vieta
- http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/491?redirect
4.4. MO techniniai reikalavimai
-
4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
4.4.1.1. Tipas: operating system
4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os
4.6. Kiti platformos reikalavimai
- Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/
4.8. Techniniai aspektai
- 4.8.1. Aspektas: packaged format
- 4.8.2. Reikšmė: application/zip
5. Edukacinė dalis
5.1. Interaktyvumo tipas
5.2. Mokymosi ištekliaus tipas
5.3. Interaktyvumo lygis
5.5. Naudotojo vaidmuo
5.6. Kontekstas
5.7. Amžiaus grupė
5.11. Kalba
6. Teisės
6.1. Mokama
6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai
6.3. Aprašas
- Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 14
9.2.2.2. Įrašas: 2.3. Naudojantis schemomis ir paveikslais, apibūdinti, kaip Žemę veikia vidinės ir išorinės jėgos, nustatyti jų įtaką gamtai ir žmogaus gyvenimui.
9.2.2.1. Id: 17
9.2.2.2. Įrašas: 2.3.3. Paaiškinti žemės drebėjimų ir ugnikalnių susidarymo priežastis. Pasakyti, kokių pasekmių galima tikėtis pasireiškus šioms vidinėms jėgoms. Išvardyti ir apibūdinti sausumos dalis (žemynus, pusiasalius, salas).
9. Klasifikacija
9.2. Kelias iki taksono
- 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
-
9.2.2. Taksonas
9.2.2.1. Id: 475
9.2.2.2. Įrašas: Parodysiu ir įvardysiu pagrindines ugnikalnio dalis.
9.2.2.1. Id: 476
9.2.2.2. Įrašas: Analizuosiu, kokios naudos gauna ir kokią žalą patiria žmonės, gyvenantys šalia ugnikalnių.