Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą
Titulinis > Temos > Sausumos vandenys > Sausumos vandenų tarša

Informacija apie objektą

MO pavadinimas

Sausumos vandenų tarša

MO nr.

2412

Gebėjimai

4.3. Dirbant individualiai, grupėje, klasėje ir artimiausioje savo aplinkoje, atlikti nesudėtingą tyrimą, pateikti jo rezultatus. Apmąstyti tyrimo sėkmes ir nesėkmes.

2.5. Analizuojant ir lyginant žemėlapius bei paveikslus, apibūdinti Pasaulio vandenyno vandens savybes, paaiškinti Pasaulio vandenyne vykstančius dinaminius procesus. Analizuoti sausumos vandenų svarbą gamtai ir žmogui.

4.1. Pagal pavyzdį susiplanuoti ir atlikti tyrimus. Tinkamai užrašyti atlikto tyrimo rezultatus, jausti atsakomybę už atliktą darbą. Tobulinti įgūdžius dirbant individualiai, grupėje; klasėje ir artimiausioje aplinkoje.

Žinios ir supratimas

4.3.1. Paaiškinti, kas yra tyrimų rezultatas ir kas yra išvada.

2.5.2. Paaiškinti vandenyno vandens dinaminių procesų priežastis, jų svarbą klimatui, gyvajai gamtai ir žmogui.

4.1.1. Pateikti gamtinės ir socialinės aplinkos elementų pavyzdžių.

Mokymosi uždaviniai

Išsiaiškinsiu pagrindinius sausumos vandenų teršėjus ir tai, kaip teršalai patenka į sausumos vandenis.

Ieškosiu vandenų taršos mažinimo galimybių.