Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą | Demonstracijos | Kūrybinė laboratorija | Testai | Žinynas | Užduočių lapai |
Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje | |||||
Geografinės informacijos skaitymas | |||||
Regionų pažinimo raiška | |||||
Aplinkos pažinimas ir tyrimai |
Sausumos vandenų tarša
2412
4.3. Dirbant individualiai, grupėje, klasėje ir artimiausioje savo aplinkoje, atlikti nesudėtingą tyrimą, pateikti jo rezultatus. Apmąstyti tyrimo sėkmes ir nesėkmes.
2.5. Analizuojant ir lyginant žemėlapius bei paveikslus, apibūdinti Pasaulio vandenyno vandens savybes, paaiškinti Pasaulio vandenyne vykstančius dinaminius procesus. Analizuoti sausumos vandenų svarbą gamtai ir žmogui.
4.1. Pagal pavyzdį susiplanuoti ir atlikti tyrimus. Tinkamai užrašyti atlikto tyrimo rezultatus, jausti atsakomybę už atliktą darbą. Tobulinti įgūdžius dirbant individualiai, grupėje; klasėje ir artimiausioje aplinkoje.
4.3.1. Paaiškinti, kas yra tyrimų rezultatas ir kas yra išvada.
2.5.2. Paaiškinti vandenyno vandens dinaminių procesų priežastis, jų svarbą klimatui, gyvajai gamtai ir žmogui.
4.1.1. Pateikti gamtinės ir socialinės aplinkos elementų pavyzdžių.
Išsiaiškinsiu pagrindinius sausumos vandenų teršėjus ir tai, kaip teršalai patenka į sausumos vandenis.
Ieškosiu vandenų taršos mažinimo galimybių.