Pasirinkite veiklos sritį ir MO tipą Demonstracijos Kūrybinė laboratorija Testai Žinynas Užduočių lapai






Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje




Geografinės informacijos skaitymas




Regionų pažinimo raiška




Aplinkos pažinimas ir tyrimai




Visos temos Mokytojo biblioteka Rodyti matricą Paslėpti matricą

Žemės paviršiaus ardymas

Skirta klasėms

7-8 kl.

1. Bendroji dalis

1.1. Identifikatorius

  • 1.1.1. Katalogas: Geografija 6-8
  • 1.1.2. Įrašas: 1788

1.2. Pavadinimas

  • Žemės paviršiaus ardymas

1.3. Kalba

  • lt

1.4. Aprašas

  • Išsiaiškinsite, kas keičia Žemės paviršių ir kas yra dūlėjimas. Nustatysite, kas ardo uolienas, nagrinėsite, kokios paviršiaus formos susidaro dėl dūlėjimo ir dūlėsių pernešimo.

1.5. Reikšminiai žodžiai

  • dūlėjimas, ardymas, išorinės Žemės jėgos

1.6. Aprėptis

  • Lietuva

1.7. Struktūra

  • atomic

1.8. Agregacijos lygis

  • 1

2. MO gyvavimo ciklas

2.1. Versija

  • 1

2.2. Būsena

  • final

2.3. Talkintojai

  • 2.3.1. Vaidmuo: publisher
    2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    FN;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    ORG;CHARSET=utf-8:Ugdymo plėtotės centras
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@upc.smm.lt
    URL:http://www.upc.smm.lt
    END:VCARD

2.3. Talkintojai

  • 2.3.2. Subjektas: 2015-01-27

3. Meta-Metadata

3.1. Identifier

  • 3.1.1. Catalog: LT G3
  • 3.1.2. Entry: 1569

3.2. Contribute

  • 3.2.1. Role: creator
  • 3.2.2. Entity: BEGIN:VCARD
    VERSION:2.1
    N;CHARSET=utf-8:Šviesa
    FN;CHARSET=utf-8:Šviesa
    ORG;CHARSET=utf-8:Šviesa
    EMAIL;PREF;INTERNET:info@sviesa.lt
    URL:http://www.sviesa.lt
    END:VCARD
  • 3.2.3. Date: 2015-01-27

3.3. Metadata Schema

  • LREv3.0

3.4. Kalba

  • lt

4. Techninė dalis

4.1. Formatas

  • application/x-shockwave-flash

4.3. Vieta

  • http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/1569?redirect

4.4. MO techniniai reikalavimai

  • 4.4.1. Reikalavimai OS arba naršyklei
        4.4.1.1. Tipas: operating system
        4.4.1.2. Pavadinimas: multi-os

4.6. Kiti platformos reikalavimai

  • Adobe Flash Player 9, http://get.adobe.com/flashplayer/

4.8. Techniniai aspektai

  • 4.8.1. Aspektas: packaged format
  • 4.8.2. Reikšmė: application/zip

5. Edukacinė dalis

5.1. Interaktyvumo tipas

  • mixed

5.2. Mokymosi ištekliaus tipas

  • demonstration

5.3. Interaktyvumo lygis

  • medium

5.5. Naudotojo vaidmuo

  • learner

5.6. Kontekstas

  • compulsory education

5.7. Amžiaus grupė

  • 14-15

5.11. Kalba

  • lt

6. Teisės

6.1. Mokama

  • no

6.2. Autorių teisės ir kiti apribojimai

  • yes

6.3. Aprašas

  • Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2. Išteklius

  • 7.2.1. Identifikatorius: 2776
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/2776?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Nagrinėdami šią demonstraciją sužinosite, kas yra kraštovaizdis, kas ir kaip jį formuoja, kokie komponentai jį sudaro, kokie yra kraštovaizdžio tipai. Išsiaiškinsite pagrindines kraštovaizdžio kaitos priežastis, kokį poveikį gamtai daro žmogus, kodėl išskiriamos saugomos teritorijos.

7. Ryšiai

7.1. Ryšio tipas

  • references

7.2.2. Aprašas

  • 7.2.1. Identifikatorius: 4075
        7.2.1.1. Katalogas: URL
        7.2.1.2. Įrašas: http://geografija6-8.mkp.emokykla.lt/lt/l/4075?redirect
  • 7.2.2. Aprašas: Nagrinėdami demonstraciją sužinosite apie išskirtinius Šiaurės Amerikos gamtinius objektus, žemyno klimatą, paviršių, vandenis, gyvąją gamtą. Aiškinsitės, kaip augo šio žemyno gyventojų skaičius, kokia yra JAV gyventojų sudėtis pagal tautybę ir rasę, analizuosite imigracijos procesą ir jos priežastis.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_curriculum_classificators

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 73
          9.2.2.2. Įrašas: 2.3. Analizuojant tektoninius žemėlapius ir paveikslus, nustatyti geologinės Žemės raidos ir dabartinio Žemės paviršiaus ryšį. Naudojantis šaltiniais, analizuoti dabartinio Žemės paviršiaus kitimą dėl vidinių ir išorinių veiksnių.

          9.2.2.1. Id: 76
          9.2.2.2. Įrašas: 2.3.3. Apibūdinti, koks yra išorinių jėgų poveikis pagrindinių paviršiaus formų susidarymui. Paaiškinti, kaip žmonių veikla veikia žemės paviršių.

9. Klasifikacija

9.2. Kelias iki taksono

  • 9.2.1. Šaltinis: export_achievement_classificators
  • 9.2.2. Taksonas
          9.2.2.1. Id: 35
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kas yra uolienų dūlėjimas.

          9.2.2.1. Id: 36
          9.2.2.2. Įrašas: Galėsiu įvardyti pagrindinius uolienų dūlėjimo tipus.

          9.2.2.1. Id: 37
          9.2.2.2. Įrašas: Gebėsiu nustatyti, kokie veiksniai lemia dūlėjimą.

          9.2.2.1. Id: 38
          9.2.2.2. Įrašas: Išsiaiškinsiu, kokios reljefo formos susidaro vykstant dūlėjimui ir dūlėsių pernešimui.